Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emily naplója

Emily naplója

Gondolat

2015. április 14. - Emilyma

Sokszor gondolkodom el azon ,hogy mi miért történik az ember életében....vagy inkább csak az enyémben. Miért igy történnek a dolgok?

Ha megkérdik miben hiszek, a válaszom általában az hogy a sorsban....de valóban igy volna? Foghatom a sorsra azt hogy az életem miért igy alakul? Végül is mondhatom ,hogy a jó vagy a rossz döntéseink más-más utakat tartogatnak számunkra ami néha már-már mókuskerékre hasonlit.

Tehát ha úgy érzem hogy nem úgy alakul az életem ahogy szerettem volna , akkor az egyedül csak az én hibám...tehát változtatni kell...jobb döntéseket hozni. Igen.

A bejegyzés trackback címe:

https://emilyma.blog.hu/api/trackback/id/tr367367998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása